FEM ROBÒTICA

Estimades famílies,

fa uns dies els vostres fills i filles van fer un taller sobre robòtica. En ell vam treballar 4 aspectes :

1. Qualitats que ha de tenir un robot. Consistia en dir un adjectiu sobre els robots mentre una piloteta anava passant per tots els alumnes de la classe.
  2. Què són i què no són robots? Es van repartir uns dibuixos de diferents objectes quotidians i els havien de classificar en dos grups depenent de si creiem que eren robots o no.
  3. Dibuixa i descriu un robot. Una vegada que havien pensat quines qualitats tenia un robot i què podia ser o no, havien de inventar-ne un individualment i després descriure’l.
  4. Creació d’una història cooperativament. Com a últim pas van fer una història en la qual havien de sortir 4 els robots dissenyats. Aquesta activitat va ser la més complicada ja que havien de participar tots i inventar una narració amb coherència.

Esperem que us agradin les fotos!