ELS 25 IMPERDIBLES! NOVA EXPOSICIÓ-JOC DE LLIBRES IL·LUSTRATS I ÀLBUMS

Per fomentar la lectura de llibres il·lustrats i àlbums entre els infants, la Biblioteca Rosa Sensat proposa una nova dinàmica: 25 imperdibles. Una activitat destinada a infants d’Educació Infantil i Primària que els permetrà conèixer 25 narracions il·lustrades que cap infant pot perdre’s durant la seva etapa escolar.

El joc que proposa l’exposició consisteix a emparellar 25 llibres il·lustrats i àlbums amb 25 pots diferents, cada un dels quals conté un objecte únic que guarda relació amb les narracions il·lustrades.

Els infants podran jugar individualment o en grup, segons convingui. I es pot fer l’activitat de manera autònoma. A l’escola, la Núria, la Marissa i el Pau s’han afanyat a treballar-ho amb els infants de 1r a 6è i us volem compartim algunes fotos de l’activitat!

1. admin Autor de l'article

Bon dia Marina! Ja està arreglat, l’àlbum no estava configurat per compartir. Igual passava amb la del Rei Carnestoltes que ja fa dies que està solucionat. Moltes gràcies per avisar-nos! 🙂