L’AULA D’ACOLLIDA UN ESPAI PER APRENDRE AMB IL·LUSIÓ

Aquest curs 2017-18  entre tots els alumnes, les alumnes i la tutora de l’Aula d’Acollida hem anat decorant la classe d’una manera dinàmica, adaptant-la a l’època de l’any o la celebració que triàvem.

Tots junts hem fet pinya com els castellers i hem posat fil a l’agulla treballant i ajudant-nos, sempre amb moltes ganes i amb una gran il·lusió i dedicació. Hem aprés moltes coses i la nostra mestra també de tots nosaltres.

El temps ha passat volant com el vol de les orenetes, però aquí us volem deixar algunes imatges de com ha estat aquest curs que hem compartit.

BONES VACANCES A TOTHOM !!!!!!!!!!