PROJECTE : “CREEM FUTUR”

CREEM FUTUR

A la nostra escola, dins de la formació global que volem oferir als nostres alumnes, considerem que la creativitat és un aspecte especialment important i que serà la base del seu futur èxit.

Volem estimular la seva sensibilitat i capacitat de viure en societat des d’una vessant que potencïi la lliure expressió de sentiments i opinions, l’empatia cap a l’altre i el desenvolupament de les pròpies capacitats creatives.

El punt de partida està en el mateix concepte de creativitat:

“CREATIVITAT ÉS LA CAPACITAT DE RESOLDRE PROBLEMES”

Per tant la creativitat es pot aplicar a qualsevol àmbit de la vida, quan davant d’una situació determinada:

1. ES COMPRÈN
  2. S’AVALÚA
  3. I S’APLICA UNA SOLUCIÓ (que no té perquè ser una sola i única)

A la vida es poden aplicar moltes possibles solucions per resoldre un problema.

Els adults tendim de manera general a indicar continuadament als infants el que han de fer, insinuant-los que només hi ha una sola resposta possible.

Això és contrari al que es troben a la vida, en la que hi ha moltes opcions per escollir.