A L’ESCOLA MENGEM MÉS FRUITA

MENGEM MÉS FRUITA

A la nostra escola mengem    fruita

El curs 2010 – 2011 ens vam adherir al Pla de consum de fruita a les escoles que consisteix en distribuir gratuïtament fruita fresca per als nens i nenes de 6 a 12 anys.

Els objectius són:

– Oferir fruita en l’esmorzar dins del Centre escolar.

– Informar sobre els beneficis de l’increment del consum de fruites.

– Proposar el consum de fruita com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments.

Com ho fem?

Durant el curs escolar es distribuirà fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de la producció i la qualitat.

Dsc03221

En el curs 2012-2013 hem fet extensiu el Projecte a tota l’Educació Infantil, perquè els nens i nenes de 3 a 6 anys puguin gaudir i beneficiar-se d’aquest projecte.

027

Aquest curs 2013-2014, degut a la bona acollida del projecte, hem introduït Els dimecres esmorzem fruita . Tots els nens i nenes porten per fer el petit esmorzar a l’escola, una fruita.