CELEBREM EL DENIP!

Dijous 30 de gener com cada any vam celebrar a l’Escola el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP)! Va ser un acte carregat de molt significat i on els infants van explicar i compartir les seves reflexions i treballs al voltant de la Pau.

Els i les alumnes d’Educació Infantil van treballar un conte que es titula “UN BON COSTUM” i ens van explicar quin costum han descobert i que ens ajudarà a fomentar la PAU cada dia: Parlant la gent s’entén!

Els infants de 1r van recitar un poema de la Joana Raspall titulat “Amic, vols venir?”

Després els i les alumnes de 3r van fer una acció poètica per la Pau amb el poema “Si el món fos…”

I per acabar, les classe de 5è ens van oferir l’adaptació al català de l'”Himne de l’Alegria” de Beethoven, coincidint amb el 250è aniversari del seu naixement.

Per finalitzar vam cantar tots i totes “El món seria més feliç”! Us deixem amb algunes fotografies de l’acte i el vídeo de l’actuació de 5è!