ACTIVITAT CONTACONTES NOVEMBRE

La setmana del 19 al 23 de novembre hem tingut a l’escola una activitat que ens agrada molt: el contacontes per a educació infantil i cicle inicial.

La setmana va començar amb la Marina explicant el conte “Un llibre” de l’Hervé Tullet als més menuts i menudes de l’escola, els conills i els ànecs.

Dimarts la Noe i l’Oriol de “Vivim del cuento” van visitar P4, les orenetes i els puputs, per explicar el conte “La rateta que llegia a l’escaleta” que han escrit.

Dimecres l’Ivan va aterrar a P5 (pingüins i taurons) i va explicar “L’ovelleta que va venir a sopar” de l’Steve Samllman.

Dijous li va tocar el torn a la Laia, que va explicar “Santi, Jordi, la princesa i el drac” de la Berta Rubio a les nens i els nens de 1r, les llúdrigues i els isards

I vam acabar la setmana amb l’Olga, llegint el conte “Orelles de Papallona” de la Luisa Aguilar i l’André Neves a 2n, als llops i als falcons.

Si voleu veure fotos de les activitats només heu de clicar a cada conte! Com cada any, moltes gràcies a les mares i pares que heu col·laborat i a la vocalia de biblioteca de l’AFA i a la Núria per organitzar-ho!