LES NENES I ELS NENS DE QUART PROMOCIONEN EL RECAPTE PEL BANC DELS ALIMENTS

Els grups de 4t han preparat amb molta il·lusió els cartells per promocionar el recapte d’aliments de primera necessitat per col·laborar amb la  fundació del  Banc dels Aliments.

Després de donar voltes i dedicar-hi dies per captar l’atenció de tothom, hem realitzat uns cartells ben atractius i amb la informació més rellevant.

Per grups, hem passat per totes les classes de l’escola des dels més petitons als més grans per difondre aquest recapte i ajudar a totes aquelles persones que ho necessiten i tenim ben aprop.

Els infants s’ho han passat molt bé fent aquesta tasca i a més s’han conscienciat en aquestes bones pràctiques.

De part de totes les nenes i tots els nens de quart:

El recapte seran els dies 26 i 27 de febrer a l’escola.

Porteu aliments com: arròs, llaunes, cereals i llet ja que han de ser aliments que no es facin malbé.

SIGUEU GENEROSOS, COL·LABOREU!!