ACTIVITAT A L’AULA: CIÈNCIA DIVERTIDA 3r i 4t

Durant la setmana de la ciència a l’escola, els diferents grups han fet tallers per aprendre’n una mica més.

Els i les alumnes de tercer han fet el taller de ciència: Els bojos estats de la matèria! Hem parlat sobre la molècula de l’aigua i els seus estats.

Els i les alumnes de quart han fet el  taller de ciència : Reacciona, tenim química! Hem parlat sobre els àtoms, les molècules i  la densitat.

Hem fet experiments per comprovar les nostres hipòtesis que ens han deixat bocabadats. Ens ho hem passat molt bé amb la ciència.

Fotografies 3r

Fotografies 4t