TEMPS DE PLANTAR I SEMBRAR!

Us mostrem les darreres activitats que amb la col·laboració de tots hem anat fent des de l’Escola Verda.
Podeu veure com, després de preparar la terra, hem sembrat i plantat a l’hort amb l’esperança que les llavors germinin i el planter “no s’ofegui” amb tanta pluja.

També estem replantant el jardí vertical per fer del Racó de la Calma un lloc on l’alumnat pugui gaudir també del verd.

A l’aula de 4rt ha germinat bé el julivert i amb l’ajut de la mestra l’han trasplantat a l’hortet. Estem molt contents!

Finalment dir-vos que aquest curs continuem reciclant l’orgànica i que la col·laboració de l’Equip Verd ha estat imprescindible. Gràcies a tots!