Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern del centre.

CONSELL ESCOLAR

Funcions

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

• Estar informat del Projecte Educatiu del Centre (PEC) i fer-ne les oportunes valoracions i propostes de millora.
  • Supervisar i avaluar el desenvolupament de la programació general anual (PGA), en l’àmbit docent i en l’àmbit administratiu, i dels resultats que se’n obtenen, recollits en la memòria anual .
  • Ser consultat sobre el contingut de les Normes d’organització i del funcionament del centre (NOFC) i de les successives adequacions i vetllar perquè s’apliquin.
  • Estar informat dels acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir, si escau, en la resolució dels conflictes i revisar les sancions als alumnes.
  • Participar en les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR: