CONSELL DELS INFANTS

Primera assemblea de delegats
Aquest divendres al matí hem celebrat la primera assemblea de delegats de l’escola d’aquest any per escollir les preguntes que volem fer a l’Alcaldessa des del Consell dels Infants.
A primera hora, els representants de 6è hem anat a buscar els delegats i delegades de cada classe i ens hem reunit a la sala de mestres per debatre i acordar quines eren les preguntes que crèiem més adients.
Hi havia moltes propostes ben interessants! Tots els cursos han fet molt bona feina!
Després d’estar una bona estona xerrant i opinant sobre les preguntes, hem vist molt clar de seguida quines eren les dues que més ens interessava fer a l’alcaldessa i aquestes ja les hem fet arribar al Consell dels Infants.
La participació i la presa de decisions són dos eixos fonamentals en una societat democràtica com la nostra i a l’escola des de ben petits ja n’aprenem i la practiquem!!consell-dels-infants