COM ÉS EL MEU VAIXELL?

Amb els infants de P4 hem estat vàries sessions de Filosofia  treballant habilitats com l’observació, l’anàlisi, la descripció oral i la traducció d’un llenguatge visual a un llenguatge corporal mitjançant la làmina del quadre de Pablo Picasso “Nena amb vaixell”.

També els nens i nenes han  pogut expressar quina era la seva  joguina preferida.. A més a més, com en el quadre la nena que Picasso va pintar, portava un vaixell a les mans, hem donat l’opció de poder demanar col·laboració a les famílies i qui tenia un vaixell a casa seva l’ha pogut portar i presentar a la resta de companys, explicant les seves característiques principals: colors, materials, mides, tipus de vaixell, forma de desplaçar-se, etc. També  els han pogut comparar entre ells, els han ordenat de diferents maneres: del més petit al més gran, els que eren de plàstic, els que eren de fusta, els que no eren ni de plàstic ni de fusta….

A una altra sessió van dibuixar el seu vaixell. Els infants que no han pogut portar perquè no tenien vaixell, doncs han escollit el vaiell d’un altre company, aquell que més els va agradar i també han pogut fer la seva representació..

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>