Projecte de convivència

Dintre del projecte de convivència del centre, els nens i les nenes de sisè realitzen diferents activitats relacionades amb el sexisme i la violència de gènere. Una d’aquestes activitats va ser el taller sobre sexisme a la societat, organitzat per l’Ajuntament d’Esparreguera. La Letícia els va mostrar com, sense ser-ne conscients, a la nostra societat es tracta de manera diferent a un infant en funció del seu gènere i com, aquest tracte diferenciat, alimenta determinades concepcions sobre els homes i les dones que ajuda a perpetuar els rols sexistes.

Com a activitat de síntesi d’aquest projecte, cada grup ha de lliurar un recull d’evidències d’aprenentatge en format lliure (cada grup escull). La data límit és el proper divendres 22/02. Tan aviat com tinguem els resultats els compartirem amb vosaltres.

CRITERIS D’AVALUACIÓ

1. Expressar-se i actuar d’acord amb un pensament ordenat, clar i objectiu.
  2. Actuar amb creativitat i capacitat crítica.
  3. Respectar les característiques dels altres i escoltar i respectar les seves opinions.
  4. Acceptar i practicar les normes de convivència i els hàbits cívics.
  5. Participar amb responsabilitat en la presa de decisions del grup.
  6. Identificar els valors cívics de la societat democràtica i establir un paral·lelisme amb els mecanismes de participació a l’aula i a l’escola.
  7. Emprar la tecnologia desenvolupant valors socials i cívics en entorns segurs.
  8. Identificar i rebutjar les causes que provoquen situacions de marginació, discriminació, injustícia social i violació dels drets humans.
  9. Mostrar empatia, valorar i respectar la diversitat social, cultural, religiosa i de gènere

Les tutores de sisè.