LLegim en parella

Hola famílies!

Ja hem engegat el programa Llegim en parella, en el que durant unes setmanes estarem molt engrescats i treballant de forma conjunta alumnes, famílies i escola. Recordeu que la vostra implicació serà molt necessària per poder portar-ho a terme.
A continuació us detallem els continguts del currículum d’educació primària, en l’àrea de llengua catalana que el programa Llegim en parella pot contribuir a assolir.

Heu de tenir en compte els dies de la setmana que realitzarem les activitats a l’aula:

3rA:dimecres i divendres
3rB: dilluns i dimecres

En la següent imatge podreu observar l’ordre dels diferents passos a realizar en els fulls d’activitats. Us recordem que cada sessió ha de durar 30 minuts.

Esperem que gaudiu i passeu una bona estona tots plegats!