COMENCEM LA PRIMERA UDI: TEMPS ERA TEMPS!

La setmana passada els alumnes de 3r van començar la que serà la primera UDI del curs anomenada: “Temps era temps”.

Vam fer una primera posada en comú d’idees prèvies que tenien i van sortir aportacions tan interessants com aquestes:

• Ens adonem que el temps passa perquè cada any celebrem el nostre aniversari.
  • Antigament no hi havia tanta tecnologia com ara.
  • Segons el moment del dia, el Sol el veiem en un lloc o altre.
  • Ens adonem que el temps passa perquè el rellotge es mou.
  • Els objectes han canviat molt amb el temps i hi ha alguns que ja no els fem servir.

Després d’això vam llegir els criteris d’avaluació per tal que l’alumnat sigui conscient de què ha d’aprendre al llarg de la unitat. Aquí us els deixem:

criteris d’avaluació