Aquesta UDI és fruit de diversos factors:
1– La voluntat com a centre de treballar de manera globalitzada les àrees.
2- La presentació de projectes a l’alumnat que els resultin motivadors i alhora que la seva finalitat sigui un producte concret.
3- El compromís de desenvolupar els continguts clau que permetin assolir les competències bàsiques a tot l’alumnat.
4- El respecte als diferents ritmes d’aprenentatge durant el desenvolupament de la UDI.
5- El coneixement del pintor que representa a les aules de primer, dins el projecte que l’escola té per a fomentar el coneixement d’artistes amb renom.
Desenvolupament de la UDI:
Es basa en la formulació d’un repte a l’alumnat: muntar un petit museu sobre Dalí en un espai de l’escola.
Cal pensar, concretar i prendre acords sobre molts aspectes: Què és un museu?, Com són els museus?, Què hi ha?, Què volen que hi hagi en el nostre museu?, Quí és Dalí? …
PLA DE TREBALL AUTOAVALUACIÓ AL FINAL DEL PROCÉS
VIDEOS:
“ELS RELLOTGES” “EL PEQUEÑO DALÍ”
“OBRES D’EN DALÍ” “PUZZLES PER FER”
DESENVOLUPAMENT DEL PLA DE TREBALL: ACTIVITATS
VISITA AL TEATRE MUSEU DALÍ DE FIGUERES:
PREPARANT EL MUSEU:
PER FI, ARRIBA EL DIA DE LA INAUGURACIÓ DEL MUSEU:
EL PETIT DALÍ AL TEATRE ROMEA
La Martina diu que li ha agradat molt fer aquesta UDI. Als pares també ens ha agradat molt l’exposició i lo motivada que estava la Martina, explicant-nos tot lo q feieu.