PROPOSTES D’ACTIVITATS SETMANA DEL 25 AL 31 DE MAIG

 

 

PROPOSTES D’ACTIVITATS: SETMANA DEL 25  AL 31 DE MAIG 

1. La setmana passada vàreu escoltar la història de Platero y yo. Ara us posem l’enllaç per a que la pugueu llegir vosaltres.

               https://www.slideshare.net/minondo16/mi-primer-platero

 

2. Ara que ja heu pogut llegir la història i la coneixeu més, segur que sabreu relacionar i ordenar les paraules perquè es formin frases correctes.

 

3.Us proposem algunes activitats de numeració, a veure si les podeu resoldre.

         A-Escriu tots els nombres que pots formar ajuntament aquestes tres xifres.

                                     

              Exemple: 683, ……….

          Després els escrius ordenats, començant pel més petit i acabant pel més gran.

              …………  <    …………  <  …………  <     …………  <  …………  < ………… 

 

           B-Pinteu de diferents colors  les parelles que sumen 20.

                                   

 

            C-Amb aquests números es poden fer dos trams de 100 metres cadascun. Poseu-los en els trams de manera que sumin 100.

           

 

 

 

4. La multiplicació.

Introducció a la multiplicació. Veure el vídeo:

           

Feu en un full quadriculat tots els terrenys del 2 fins arribar a 2 x 10. Si teniu gomets, ho podeu fer amb gomets.  Model:

           

Plantilla d’un full quadriculat:https://drive.google.com/open?id=1j_zFcuZiLuhN_DqjMD2-nm6slWtpk5hI

Ara pinteu els espais que calguin per fer la representació d’aquestes multiplicacions. Després escriviu el resultat.

         

Per a continuar practicant la multiplicació amb el Jclic:

           

 

 

 

5. Activitat de ciència: La llauna en equilibri.

Mireu el video, us explica l’activitat que us proposem fer. Cliqueu sobre la imatge.

                                       

Una vegada aconseguiu mantenir la llauna en equilibri a casa, agafeu un full  i hi poseu de títol LA LLAUNA EN EQUILIBRI. Dibuixeu les llaunes i pinteu el líquid que hi ha dins: quan està plena, quan està buida i quan està en equilibri. Després podeu explicar que us ha passat, si ho heu hagut de provar varies vegades, que heu fet i les conclusions.

* *Ens envieu una foto del moment en que aconseguiu tenir la llauna en equilibri i dels full on ho heu dibuixat i explicat.

 

REPTE DE LA SETMANA

Hello everybody!! How are you? Aquesta setmana us proposem l’English challenge! Us agraden els embarbussaments? En anglès els anomenem TONGUE TWISTERS! Tot seguit trobareu 3 tongue twisters que heu d’escoltar, practicar i finalment recitar! ( podeu enviar vídeos o simplement, notes d’àudio!) Copieu l’enllaç de cada un d’ells al buscador o accediu al web: https://learnenglishkids.britishcouncil.org per tal de poder escoltar-lo! Bona sort girls and boys!

Good luck and remember to send the recording with your challenge!

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/tongue-twisters/kitten-the-kitchen

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/es/tongue-twisters/red-lorry-yellow-lorry

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/es/tongue-twisters/zebras-zig

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>