ELABOREM EL CALENDARI DE L’AULA

Davant la necessitat de tenir un calendari a l’aula que permeti visualitzar el pas del temps i dels seus cicles, i on poder situar fets i registrar processos, se’n proposa la realització d’un a l’alumnat.
El projecte s’inicia amb el coneixement que cada alumne té sobre el calendari, d’acord amb les seva experència i ús. Després cal una recerca i tria d’idees per tal que siguin adequades a les necessitats del calendari de l’aula.
La presa d’acords per decidir com serà el seu calendari és un dels altres puntals d’aquest treball, i només l’acceptació per part de tots dels acords presos portarà a que el resultat sigui coherent (cada parella d’alumnes s’encarrega de realitzar un mes de l’any).

Primers esborranys del calendari

CANÇÓ:  DIES DE LA SETMANA                          CANÇÓ:  ELS MESOS DE L’ANY                              CANÇÓ:  ESTACIONS DE L’ANY

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *