REPTE I RECOMANACIONS DE L’1 AL 7 DE JUNY

Hola Llunes Boges i Bomba de colors,

REPTE

Aquesta setmana, el repte que us proposem és…MUSICAL! En Pere us fa arribar la tasca que haureu de realitzar,  li haureu d’entregar abans del dilluns 8 de juny alDe musica en gif - Imagui seu correu electrònic: perepuig@escolalesroquesblaves.cat.

Repte MUSICAL

RECOMANACIONS:

Com que aquesta setmana també heu de iniciar-vos en la reflexió i la realització de l’autoinforme del 3r trimestre, que rebreu per correu electrònic, us deixem menys recomanacions perquè les poques tasques que feu, les realitzeu amb ganes i amb seny! Vinga que ja estem a la recta final!

• Àmbit lingüístic:
  1. Aquí teneis el enlace del libro de “Charlie y la fàbrica de chocolate”.  Si ya habéis terminado el libro, os animamos a que nos contéis si os ha gustado, si lo recomendarías, si pensáis que el escritor ha querido dar a entender algun mensaje con la historia que ha escrito, que parte os ha gustado más del libro, etc. Nos lo podéis mandar por escrito, por audio o por vídeo. Resultado de imagen de charlie y la fábrica de chocolate libro

2. A anglès, la Sara us proposa un joc de rapidesa mental i de vocabulari. Sabríeu pensar, en només 5 segons, 3 paraules d’un tema concret? Per exemple: 3 paraules en anglès que siguin fruites o 3 paraules en anglès que siguin mobles… Podeu jugar a casa amb algun familiar, després, caldrà que ompliu l’arxiu següent amb les 3 paraules pensades. Us animeu?

Name 3 things in 5 seconds 3r

• Àmbit de Coneixement del medi:

Poc a poc, anem coneixent més coses sobre la nostra comarca: el seu nom, el seu relleu i la hidrografia més important, la seva situació dins del mapa de Catalunya, les seves festes… Ara us animem a conèixer la seva economia, és a dir, quins oficis i a que es dedica la majoria de població que treballa, i com és el seu clima.
Us deixem dues lectures amb algunes preguntes de comprensió per veure si enteneu la informació:

UDI EL CLIMA DEL BAIX LLOBREGAT

UDI L’ECONOMIA DEL BAIX LLOBREGAT

• Àmbit matemàtic

Després de jugar al joc de “Hundir la flota” i practicar amb les coordenades, volem veure com sou capaços de situar-vos en un mapa real. És possible que per fer la feina bé, necessiteu consultar altres tasques fetes anteriorment, mirar o cercar alguna informació a Internet, etc:

UDI COORDENADES

• Àmbit d’Ed. física

La Núria us vol embolicar una mica… per fer els exercicis d’EF d’aquesta setmana, possiblement us caldrà consultar un mapa de les comarques de Catalunya, el podeu buscar a Internet o a un atles. Aquí teniu les seves recomanacions:

ACTIVITAT D’EF

Per últim, us deixem la planificació setmanal i l’autoavaluació per ajudar-vos a organitzar millor i ser més conscients del vostre aprenentatge:

Planificació i autoavaluació 1-7 de juny

Ja sabeu que si voleu treballar més i repassar altres aprenentatges, podeu aprofitar per seguir fent activitats d’altres setmanes. També us podeu animar a escriure’ns correus electrònics on ens expliqueu, amb detall, que feu aquests dies, com esteu i acompanyar els vostres escrits amb fotos. A nosaltres ens agrada rebre correus dels pares i de les mares, però encara ens agrada més quan rebem correus escrits per vosaltres! Això sí, ben explicats i sense faltes d’ortografia, eh?

Us enviem una abraçada ben forta.

Ana (anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat)

Ester (estervilaseca@escolalesroquesblaves.cat)