RECOMANACIONS D’ESTIU

JA HEM ARRIBAT AL FINAL DEL CURS!

Aquest curs que ha estat tan inusual, oi? Ens hauria agradat tornar a trobar-nos a l’escola i poder-vos fer una enorme abraçada de comiat, però no ha estat possible. Així que us l’enviem virtualment!

L'abraçada | Rosa Maria Curto

RECOMANACIONS D’ESTIU

Com cada curs, compartim amb vosaltres els dossiers de català, castellà, anglès i matemàtiques, per tal que feu durant l’estiu, si voleu practicar tot el que hem anat treballant al llarg d’aquest curs. Recordeu que són recomanacions, per tant, els podeu fer o podeu realitzar alguna altra activitat que us cridi més l’atenció o trobeu més adient.

Trobareu els dossiers clicant aquí:

Els 60 deures d'estiu que els teus alumnes voldran fer I ...

Aquells i aquelles que no heu superat algun àmbit o competència heu de fer obligatòriament els dossiers d’estiu perquè els haureu de portar en començar l’ESO al setembre (us el demanaran!). Aquí teniu els DOSSIERS OBLIGATORIS

Us desitgem un molt bon estiu i una entrada extraordinària a secundària!

Les tutores de sisè.