Ara estem treballant…

Arriba final de curs i alguns dels projectes que vam començar al setembre també arriben al seu final. També treballem de nous, com la UDI “L’article científic” o la Unitat “La función de reproducción”.

A continuació us deixem una relació d’activitats que estem portant a terme o finalitzem durant aquest tercer trimestre:

Històries de la història: 

Dates rellevants: lliurament dossier 27/05/19

Lloc Web:

 

 

 

 

 

L’article científic:

Lloc Web:

Dates rellevants: prova de síntesi: 6/06  /  lliurament dossier 12/06

 

Les nostres conferències:

Lloc Web:

 

Si yo fuera…

Criteris d’avaluació:

  • Comprendre i extreure la informació rellevant de textos i produccions adequades a l’edat, provinents de diferents mitjans (explicacions, lectures, audiovisuals), diferenciant idees principals i secundàries, identificant idees, opinions i valors no explícits
  • Aplicar a les lectures les estratègies de comprensió treballades
  • Comprendre autònomament textos escrits (contes, poemes, articles, fullets informatius, entre d’altres) i audiovisuals (pel·lícules, anuncis, informatius).
  • Saber respondre i formular preguntes referides als textos que s’han llegit
  • Escriure textos de gèneres diversos i en diferents formats, (contes, poemes, còmics, diaris personals, notícies…) amb coherència, cohesió i correcció lingüística i amb riquesa de llenguatge, partint del procés de pensar, escriure o elaborar i revisar
  • Conèixer les paraules dels temes treballats a l’aula i les seves derivacions, o el seu ús amb diferents significats (polisèmia).
  • Conèixer les normes ortogràfiques, apreciar el seu valor social.
  • Revisar el text que s’ha escrit i millorar-ne la coherència i la cohesió, el lèxic i la puntuació
  • Conèixer la terminologia gramatical bàsica i la funció de cada element en un enunciat.
  • Conèixer i valorar la diversitat lingüística i cultural de Catalunya, d’Espanya i del món, amb actitud de respecte cap a les persones que parlen altres llengües i interès a comprendre-les.
  • Reflexionar sobre el propi procés d’aprenentatge, detectant errors i avenços.
  • Usar un llenguatge no discriminatori i respectuós amb els altres i ser crític amb els prejudicis racistes, sexistes, religiosos i classistes.

Dates rellevants: lliurament “Sin noticias de Gurb” 5/06

 

La funció de reproducció:

Criteris d’avaluació:

  • Definir i diferenciar reproducció i sexualitat
  • Descriure les característiques de la reproducció sexual
  • Conéixer l’estructura i funcionament dels aparells reproductors masculí i femení, així com de les sevaes cèl·lules reproductores
  • Comprendre els canvis que ocorren durant els cicles ovàric i menstrual
  • Descriure el procés de fecundació
  • Explicar els canvis fonamentals que tenen lloc des de la formació del zigot fins al naixement d’un nou individu
  • Relacionar determinats hàbits i formes de vida amb les malalties de transmissió sexual
  • Exposar la informació  de manera clara, amb un discurs estructurat, emprant amb rigor els termes i amb el material de suport adquat
  • Escoltar activa i respectuosament les exposicions dels companys i les companyes

Dates rellevants: lliurament dossier 13/06

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>