Dubtes Casal

Aquí teniu el formulari per fer la inscripció del casal. És important que ompliu tots els camps i que signeu el full.

També haureu de portar la documentació que es requereix, que és còpia de la targeta sociosanitària, llibre de vacunes, i DNI de pare/mare/tutor.

DESCARREGUEU-LO AQUÍ –>

 

PREGUNTES FREQÜENTS:

  • Com he de fer la inscripció?
    • La inscripció es pot fer de dues maneres diferents: agafar un full d’inscripció a la secretaria de l’escola o al despatx de l’AMPA, omplir-lo, i retornar-lo a l’AMPA o a secretaria, ja signat; o bé, omplir l’esmentat full, i escanejar-lo o fer una fotografia amb el mòbil i enviar-lo a l’adreça grupfo@grupfo.com. Un cop enviat, rebreu la confirmació que el mail s’ha enviat.
  • Fins quan puc fer la inscripció?
    • Teniu fins el 15 de maig si entregueu el full a l’AMPA o a secretaria, o fins el 20 de maig si envieu el mail a grupfo@grupfo.com
  • Em podré inscriure al casal després d’aquestes dates?
    • Si, però no es podran garantir les places del casal i tot preu ja tindrà un complement d’un 10% sobre el preu exposat prèviament.
  • Per a la setmana de setembre es podrà fer la inscripció posteriorment?
    • Si, es podrà fer la inscripció fins al 5 de juliol sense recàrrec, però també es pot demanar ja
  • La setmana de setembre es podrà pagar més tard?
    • Si, fent la inscripció abans del 5 de juliol, llavors es passarà en dies posteriors.
  • Puc apuntar el meu fill només la primera setmana de setembre o seran els 7 dies que abarca el casal?
    • En principi, totes les peticions especials s’han de sol·licitar prèviament, i amb temps segurament es podrà solucionar.
  • Quan sabré si es realitza el casal i quines setmanes?
    •  Pocs dies després d’acabar el termini d’inscripció se sabrà si hi ha inscripcions suficients per fer totes les setmanes. Lògicament, si algú ha demanat fer algun horari que no s’acabarà realitzant, no es farà cap cobrament.
  • Puc apuntar el meu fill només algun dia d’alguna setmana?
    • En principi no, només es faria en casos rellevants, com en temes de custòdies de fills o casos mèdics. Davant del dubte, millor preguntar a grupfo@grupfo.com
  • Què passa si el meu fill es posa malalt o té algun impediment mèdic i no pot fer alguns dies o alguna setmana de casal?
    • Sempre que hi hagi un informe mèdic que ho certifiqui, es retornarà el 50% de l’import del temps que falti, ja que els monitors ja estan contractats i s’han de pagar
  • Puc deixar el meu fill esporàdicament al menjador?
    • Si, però val 9 euros de forma esporàdica, en comptes del 35 setmanals (7 euros/dia)
  • Quan puc avisar que el meu fill es queda a menjador?
    • S’haurà d’avisar com a molt tard a l’hora d’entrada del casal, ja que és un servei de catering qui facilita el menjar i un cop arriba ja no es pot fer més.
  • Puc deixar el meu fill 5 minuts abans de l’hora d’acollida o hora d’inici?
    • Sempre que sigui quelcom raonable no hi haurà problema, ja que els monitors acostumen a arribar abans de la seva hora.
  • Què passa si recullo el meu fill a les 13.15h?
    • Com en el punt anterior, dins d’un fet raonable, no hi haurà problema si són fets puntuals. Si es repetís com a norma general i sabeu que us passarà, haureu de contactar amb grupfo@grupfo.com per exposar-ho i intentar arribar a un acord.
  • Hi ha descomptes per germans?
    • Si, un 5% a partir del 2n germà, però no és aplicable a la cuota de servei de menjador ni acollida.

Si encara teniu algun dubte, poseu-vos en contacte amb l’empresa de PROESCO, amb telèfon 931696779, al correu grupfo@grupfo.com, i també podeu enviar un correu a amparoquesblaves@gmail.com, o per Whatsapp al telèfon de l’AMPA al 652214283.

Si voleu tenir la informació del casal, cliqueu al següent enllaç –> http://agora.xtec.cat/ceip-lesroquesblaves/ampa/casal-destiu/