La Sardana participa a la SetmanaBio per l’alimentació ecològica.

Comença la Setmana Bio per l’alimentació ecològica , una setmana que va del 20 al 28 d’octubre  on l’objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques.

En aquest enllaç podeu veure totes les propostes d’arreu de Catalunya:

En l’apartat famílies i escoles també s’hi sumen es centren en activitats específiques que es realitzen en l’entorn educatiu, tant amb l’alumnat com amb les famílies. La nostra escola proposa la instal·lació d’un hotel d’ìnsectes. D’aquesta manera volem augmentar la biodiversitat dins del nostre hort ja que la presència d’aquest hotel serà beneficiosa per als mateixos insectes que alhora seran els nostres aliats per pol·linitzar les flors i mantenir les plagues controlades.