A educació física treballem els valors jugant a tennis i a hoquei.

Després d’un any certament atípic, som encara més conscients que l’Educació física és una àrea essencial dins del currículum.

És per aquest motiu que volem recordar com d’important és la pràctica d’activitat física i quina és la seva influència positiva en la millora de la salut dels nostres infants i  del seu benestar físic, psicològic, emocional i social.

A les nostres últimes sessions d’educació física, els alumnes i les alumnes de 6èA i 6èB han practicat i s’han familiaritzat amb els jocs esportius del tennis i hoquei.

D’altra banda, aquests jocs esportius ens permeten treballar i  millorar  la  coordinació, les habilitats visió espaials, l’equilibri, la  velocitat de reacció i saber treballar en cooperació amb els companys.

A més, arbitren els propis alumnes, fet que afavoreix l’autogestió dels conflictes.

Que divertit! que és el tennis i hoquei!.