Els Dinosaures i les Tortugues celebrem la Castanyada

Quan ve el temps de collir castanyes, la castanyera, la castanyera….

la camisa li va petita, la faldilla li fa campana, les sabates li fan cloc cloc

i al ballar sempre gira així …”

Aquest divendres hem passat un dia molt agradable a l’escola, celebrant la Castanyada ďuna forma diferent però no menys divertida de lo acostumat. Els Dinosaures i les Tortugues hem passat el matí fent racons relacionats amb la tardor i hem rebut la visita de la Castanyera i el Castanyer. I a la tarda amb les nostres disfreces de castanyers i castanyeres hem fet un joc de pistes per trobar una castanya màgica que la Castanyera havia amagat a la classe.

Durant tota la setmana hem realitzat treballs plàstics per guarnir ľescola per l’ocasió.

Ens encanta compartir moments i viure les festes amb tots els nens i nenes de la classe.

Si voleu veure un recull de fotos del que han fet els Dinosaures i les Tortugues cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *