ERASMUS+: VIATGE A LITUÀNIA

En Guillem, en Martí, la Iona, l’Arlet i el Xema ja han tornat del viatge a Lituània. Han estat una setmana a Kedainiai juntament amb nens i nenes de Croàcia, Turquia, Eslovàquia i els amfitrions que eren els nens i nenes de Lituània. Han gaudit d’un munt de sortides culturals i han realitzat moltes activitats esportives a l’escola i al centre d’esports del poble.

Caminar fins a l’escola amb un paisatge nevat i una temperatura de -14ºC, fer un pa tradicional Lituà, utilitzar l’anglès com a llengua vehicular, visitar museus interactius, provar plats tradicionals o ballar danses Lituànies són alguns exemples de les noves experiències que han tingut la sort de viure.

Si voleu veure el recull de fotos que hem fet durant aquests dies podeu clicar el següent enllaç.

Esperem que les gaudiu molt!