Benvinguda al blog de la Biblioteca

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU BLOG DE LA BIBLIOTECA LA MUNTANYETA

La biblioteca La Muntanyeta vol ser a prop de tots i totes. Per fer-ho possible hem creat el blog de la biblioteca.

Volem:

• Apropar online els infants, professorat i famílies a la nostra Biblioteca Escolar.
  • Implicar tota la comunitat educativa en les activitats que es fan o es proposen a la biblioteca de l’escola.
  • Donar a conèixer el món de lectures que s’amaga dins la biblioteca de l’escola perquè tothom pugui gaudir d’elles.

Esteu atents! Al blog de la Biblioteca sabreu dels nous llibres que ens arriben, de les propostes d’activitats que es fan des de la biblioteca, conta contes, i molt més.

Us hi esperem!