DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP) a 1r i 2n

El dia 30 de gener de cada any, des de 1964 (any de la mort de Mahatma Ganghi), se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. L’objectiu d’aquesta diada és promoure la cultura de la pau, la no-violència i la resolució dels conflictes mitjançant el diàleg.

Els nens i les nenes de 1r i 2n vam estudiar diferents persones que van treballar per aconseguir un món més just: com el Mahatma Gandhi, que volia que el seu país, la Índia, fos lliure;  la Malala Yousafzai, que volia que les nenes del Pakistan poguessin estudiar igual que els nens; o el Martin Luther King Jr. que lluitava per la igualtat de tots els homes i les dones, independentment del color de la seva pell.

Aquí teniu una mostra fotogràfica de les diferents activitats que vam fer al llarg d’aquest dia: DENIP 2020-2021.