EL JRJ AMB LA MARATÓ

Com ja sabeu, el passat diumenge 18 de desembre vam participar a la Marató de TV3. Una representació de l’escola, formada per alumnes i mestres, vam entregar els diners recollits.
Finalment, el JRJ va aconseguir  1.155,35 euros.

També vam col·laborar amb el mosaic, que estava format… Llegeix més»

EL “PATI-NET” COMENÇA A FUNCIONAR A LA NOSTRA ESCOLA

Ara fa unes setmanes vàrem engegar un nou projecte a l’escola, anomenat Pati-net. La missió d’aquesta nova iniciativa és reinventar l’antiga Patrulla Verda amb la incorporació d’uns patinets que vetllaran pel control de la neteja dels patis, conscienciant als alumnes de l’escola per aconseguir un… Llegeix més»

ELS “BEE-BOTS” ARRIBEN AL JUAN RAMON