Escola Verda

MILLOREM EL NOSTRE PATI

Durant el curs passat 19-20 vam iniciar el projecte de millora del nostre pati . Vam posar uns cartells per anunciar que treballem per un pati més educatiu. A partir del dia 20 de gener teníem previstes  unes reunions i activitats per parlar sobre com volem al nostre pati (alumnes, pares, mestres, ajuntament …) i amb l’ajuda d’experts sobre el tema iniciàvem aquest projecte per fer del pati un nou espai per créixer millor.

El confinament i la pandèmia van aturar el projecte que reprendrem el més aviat possible.

JA SOM ESCOLA VERDA!

El dissabte 1 de desembre, una representació de la nostra comunitat educativa: ajuntament, AFA, alumnes i mestres van anar a recollir la placa que ens identifica com a escola verda. Ja som oficialment Escola Verda!!!

RECOLLIDA DE PATIS

Cada dia, una classe diferent  recull el material de pati, però també recullen les deixalles que queden escampades al pati.

El divendres pesem les deixalles i intentem que cada setmana n’hi hagi menys.