Què avalua la prova?
La prova avalua les competències específiques de les àrees següents:
– Matemàtiques
– Llengua Catalana i Literatura
– Llengua Castellana i Literatura
– Llengua Anglesa
– Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural
Resultats
La prova oferirà informació de l’alumnat i dels centres. A final de curs us farem arribar els informes a cada família amb els resultats del vostre fill/a
Quan i on es farà ?
La prova es farà entre els dies 2 i 30 d’abril de 2024 a tots els centres d’educació primària de Catalunya.

Moltes gràcies

I3 I4 I5
1r 2n 3r
4t

DIJOUS GRAS!

Com cada any, el dia abans de Carnestoltes, celebrem dijous gras. Per això, demà dijous 8 de febrer, anirem tota l’escola a La Salut. Farem una passejada, jugarem, esmorçarem i ens ho passarem d’allò més bé. No us descuideu de dur roba esportiva i de… Llegeix més»

La casa d’en Tres Botons

Un fuster que es deia Tres botons, vivia en un poble on la gent era tan pobre que ningú li encarregava cap moble. Va decidir marxar per buscar-se la vida i es va fer una casa amb rodes, una casa tan petita que només hi cabia ell i el martell, la serra la va haver de penjar fora.