Preguntes freqüents sobre preinscripció

PREGUNTES FREQÜENTS 
Puc fer la sol·licitud en paper i enviar-la per correu electrònic al centre?
No. La sol·licitud s’ha de fer en suport informàtic i enviar-la entre els dies 13 i 22 de maig a l’adreça oficial decorreu electrònic del centre demanat en 1a opció. Cal enviar també el resguard de la sol·licitud i la documentació acreditativa i la identificativa, escanejada o fotografiada. Quan s’hagi fet tot el tràmit, la sol·licitud es considerarà presentada.
Què passa si l’envio a l’adreça electrònica no oficial?
En aquest cas el centre us enviarà un correu electrònic o us trucarà demanant-vos que l’envieu al correu oficial. Podeu fer un reenviament des del mateix correu inicial.
Un cop enviada, puc modificar l’ordre de peticions de centres a la sol·licitud?
Sí. Es pot modificar durant tot el període de presentació de sol·licituds, és a dir del 13 de maig al 22 de maig, sempre i quan no s’hagi enviat el resguard ni la documentació corresponent.
Vull canviar les meves preferències i ja he enviat la sol·licitud la documentació, què puc fer?
Si heu enviat la sol·licitud i la documentació i es vol modificar-la, cal enviar un correu a la mateixa adreça oficial del centre informant que es vol renunciar a la sol·licitud presentada. Heu de fer una nova sol·licitud entre el 13 i el 22 de maig i trametre novament tota la documentació al nou centre sol·licitat en primera opció.
Què passa si no envio el resguard de la sol·licitud?
Si no s’envia el resguard de la sol·licitud la preinscripció no es considera presentada. Perquè una sol·licitud sigui vàlida cal enviar-la al centre, juntament amb el resguard que es genera en PDF i la documentació  acreditativa i la identificativa digitalitzada.
Puc enviar el resguard i la documentació el dia 25 de maig?
Sí es pot enviar el resguard i la documentació el dia 25 però cal haver fet el tràmit dins del termini de presentació de sol·licituds, és a dir entre el 13 i el 22 de maig.
És vàlida la sol·licitud sense signar?
La sol·licitud es considera signada quan la família envia la sol·licitud i el resguard. Caldrà adjuntar després la documentació identificativa i acreditativa
Què passa si l’adreça del DNI no es correspon amb l’adreça on visc actualment?
En aquests casos l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització de Sabadell), farà la comprovació de l’adreça actual per interoperatibilitat. El servei de Padró facilitarà al centre el volant de convivència de l’adreça que heu al·legat a la sol·licitud.