Generació Plurilingüe

A l’escola fem un pas endavant per ser més competents en llengües: Formem part del projecte interescolar “Generació Plurilingüe” (GEP). Es pretén que, des de diferents matèries, es pugui treballar la llengua anglesa per tal d’ampliar els contextos d’aprenentatge des d’on es pot desenvolupar.
Aquest curs… Llegeix més»

FEM BOMBOLLES DE SABÓ

Els nens i nenes de primer hem fet bombolles de sabó. Primer hem escrit la recepta i entre tots hem preparat la barreja. Després hem baixat al pati a fer les bombolles de sabó. Ha estat molt divertit.

En el següent enllaç podeu veure les fotos dels infants gaudint de l’activitat:

Bombolles de sabó

TREBALLEM L’AUTOESTIMA A LA CLASSE DE VALORS

L’autoestima és un concepte important per l’autoconeixement. No hi ha cap persona perfecte, però hem d’aprendre a valorar les  nostres virtuts i a corregir o millorar els nostres defectes.

Aquests dies a la classe de valors hem fet unes activitats per treballar l’autoestima i reflexionar sobre com ens vèiem cada un de nosaltres i també de com ens veuen els companys.

Han estat activitats molt enriquidores i esperem que hagin millorat la nostra autoestima!

LA TERRA

A 3r estem acabant la unitat de la Terra. Per tal d’extreure l’informació més rellevant de cara al control, els i les alumnes han extret les idees principals d’un text i han fet un mural en grup. Mireu què xulos han quedat!

Cliqueu a la fotografia per veure més:

LA CARTA

Aquestes setmanes els i les alumnes de 4t han estat treballant la carta com a tipologia textual. A classe, van escriure una carta a un/a company/a amb motiu d’enviar-la i que els arribés a casa. Hem treballat tot el procés: escriure la carta tenint en compte totes les seves parts, revisar-la, comprar un sobre i un segell i, finalment, hem fet una sortida exprés a una bústia del nostre municipi per enviar la carta. Ara només queda esperar! Quins nervis!!!

Clica a la fotografia per veure més:

DIA DE LA PAU 2021 -INFANTIL-

Els infants d’infantil han fet diverses activitats, que després han penjat a la porta de l’entrada. Aquí teniu un petit muntatge amb imatges i vídeos:

Dia de la Pau 2021

Aquest any, per celebrar el dia de la Pau, hem realitzat una cadena de favors ajudant a fer la vida més fàcil a les persones properes. Després hem escrit el favor en una cinta de tela i l’hem lligat a la reixa de la rampa. Aquí teniu el resultat:

Xec de La Marató

Benvolgudes famílies, tot i la situació de pandèmia d’aquest curs, hem aconseguit recaptar 660€ per La Marató d’enguany. Us agraïm la vostra col·laboració un any més.

CAVALCADA 2020

Dilluns va ser un dia ple d’emocions, alegria i regals. Volem agrair a l’AMPA i a les famílies voluntàries la gestió amb Ses Majestats. El pati es va omplir de goig i somriures dels infants de l’escola.
Cavalcada 2020

CONCERT VIRTUAL 2020

Ja podeu gaudir de totes les nadales del concert virtual.
Volem agrair la feinada que han fet la Laura i la Laia preparant les nadales i la Lorena fent el muntatge de tots els vídeos. Mil gràcies.
Desitgem que gaudiu de totes les nadales, els nens i… Llegeix més»