Benvolgudes famílies,

El 22 de març, vine a conèixer la nostra escola!

En el cas que tingueu algun dubte o no pugueu assistir a les activitats en l’horari previst, us  podeu posar en contacte amb l’escola a través dels següents mitjans:

Telf: 936 82 97 83            Correu: a8025241@xtec.cat

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Gràcies a la col·laboració i la participació de les famílies, aquest any hem recaptat 205 € destinats a la investigació del càncer infantil. GRÀCIES!!! 😀

Bones festes!

Tot l’equip de l’escola us desitgem bones festes en família. Feliç any nou 2019!

La Marató 2018

La quantitat que s’ha recaptat des de l’escola Joan Maragall és de…

Gràcies per la col·laboració de tota la comunitat educativa (famílies, entitats del barri, personal del centre, empresa del menjador…) sense el vostre esforç no hauria estat possible!!!

Taller de l’energia

El passat 5 de desembre vam fer un taller anomenat: Com rutlla l’energia que fem servir a l’escola? Dos nois molt eixerits ens van donar un cop de mà per entendre d’on prové l’energia que consumim i com realitzar un consum responsable!

MASTER CLASS DE ZUMBA

L’escola Joan Maragall participa un any més en La Marató de TV3, dedicada al càncer i a la investigació per millorar la supervivència de les persones amb aquesta malaltia.
Des de l’escola hem col·laborat organitzant diferents activitats per obtenir fons, ahir vam gaudir d’una master… Llegeix més»

Tauletes electròniques

Per fi tenim les tauletes!!! Un total de catorze que ens serviran per treballar tots els àmbits a través de les noves tecnologies!!! 😎  😀

RECICLEM!

Després de vàries setmanes fent el projecte del reciclatge, tanquem la unitat didàctica amb un experiment: Fer paper reciclat!!! En el següent enllaç podreu veure fotos del procés i del resultat final. Hem après moltíssim i ens ho em passat pipa! 😎
Llegeix més»

Sortida al CRARC

Avui hem anat d’excursió a Masquefa per visitar el CRARC. Hem gaudit d’allò més veient els rèptils i els amfibis, amb les explicacions de les guies i…..tocant serps, llangardaixos, salamandres i tortugues! En el següent enllaç teniu les fotografies d’avui.
CRARC

CASTANYADA-HALLOWEEN 2018

Benvolgudes famílies del Joan Maragall,
En aquest article us mostrem un petit reportatge gràfic de totes les activitats que han fet els vostres fills i files durant el dia d’avui.
Al matí s’han fet tallers intercicles barrejant els alumnes d’infantil, cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior.
Per… Llegeix més»

FUNNY DAY

Els alumnes de 5è el passat 6 de juny van celebrar el Funny Day, una gimcana en anglès preparada pels alumnes de l’institut Sant Andreu. Aquesta activitat es fa com a cloenda de l’intercanvi de cartes que hem fet al llarg del curs amb l’escola… Llegeix més»