DIFUSIÓ XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Avui els nens i nenes de 4t hem sortit pels voltants de l’escola per fer difusió de la xocolatada solidària. Volem agrair a tots els comerços del barri la seva col·laboració, ens han escolat atentament i hem pogut enganxar molts cartells informatius. També és important… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL 2019

Ja podeu gaudir de les fotos del festival de nadal.
Des de l’escola volem donar les gràcies al Francisco, el pare d’una ex-alumna, que és el nostre fotògraf particular i fa unes fotos precioses.

Festival de Nadal

Nadales amb la gent gran del poble

Aquests dies l’alumnat ha anat a cantar unes nadales i compartir una estona amb la gent gran del poble. Ha estat una experiència molt maca per a totes i tots plegats. Deixem un link on podreu trobar l’àlbum de fotografies.

• P-4, P-5, 1r i 2n han anat a la residència Sol Ponent.
  • 3r, 4t, 5è i 6è han anat a la residència Vitalia.

Àlbum de fotos.

COMISSIÓ GESTORA

Ahir es va reunir la comissió gestora, formada per un representant de cada comissió mixta. En aquesta reunió es van posar en comú els somnis que ja s’han fet realitat i els que estan en procés. Ben aviat us informarem dels somnis que ja s’han realitzat.