El follet valent!

El passat 27 d’Abril els nens i nenes de cicle inicial van assistir a la cantata El follet Valent protagonitzada pels cantaires de les classes de quart.

El concert es va realitzar al Paranimf de la nostra universitat i els nostres companys i companyes de 4rt  van estar molt ben acompanyats pels nens i nenes de les escoles Josep Arques i Les Savines de Cervera a més l’escola Estel de Sant Guim! Tot ben acompanyat per la música dels professors i professores del conservatori de Cervera  sota la direcció de la Núria Mas.

Tots els nens i nenes van treballar molt per aprendre bé totes les cançons que expliquen les aventures del Follet Valent.

WhatsApp Image 2017-05-17 at 10.56.06