CICLE MITJÀ SANT JORDI 2021

Al llarg d’aquesta setmana les nenes i nens de Cicle Mitjà hem fet mooooltes activitats al cole i al poble per celebrar la Festa de Sant Jordi.

A l’escola hem fet tallers de paper reciclat per fer un punt de llibre, una rosa amb plastilina i un gerro amb paper de diari.

A 3r hem preparat un Auca dels Superherois i Superheroïnes i a 4t hem treballat la poesia per fer uns cal·ligrames.

Al poble hem fet l’activitat “Poesia estesa“, on havíem de buscar poesies i cal·ligrames per tot Pineda de Mar. També vam anar a escoltar uns contes a diferents places de la vila dins de l’activitat “Una porta, un conte” organitzada per l’ajuntament.

I divendres 23 vam celebrar Sant Jordi amb una xocolatada al matí i els tradicionals Jocs Florals a la tarda.

Ens voleu veure…?