Portes obertes 2022

JORNADA DE PORTES OBERTES VIRTUAL

Dimarts 1 de març a les 19:00 celebrarem la jornada de portes obertes virtual de l’escola. Aquesta reunió serà de caire informatiu i hi podreu conèixer l’equip directiu, la representació de les mestres d’educació infantil i la representació de l’AFA de l’escola. L’enllaç per accedir a la jornada de portes obertes virtual és el següent: https://meet.google.com/owq-bhyx-twk Si voleu assistir a la reunió podeu fer-nos arribar el vostre correu electrònic a l’adreça c5004462@xtec.cat i us enviarem la informació bàsica de l’escola.

Les indicacions dels Departaments d’Educació i Salut estableixen que les portes obertes han de ser, prioritàriament, virtuals. En cas que no conegueu l’escola i vulgueu visitar les instal·lacions del centre podem programar una visita amb cita prèvia pel dimarts 1 de març a les 16:45. D’aquesta manera si sorgeixen dubtes es podran resoldre a la videoconferència posterior. Limitarem l’aforament de les visites a 15 persones. Si hi ha més famílies interessades a assistir establirem una segona data per a fer la visita. Per concertar la cita prèvia ens podeu escriure un correu al c5004462@xtec.cat

Per qualsevol altre dubte o qüestió que vulgueu comentar-nos podeu contactar amb nosaltres per telèfon o per correu electrònic:

A continuació podeu veure alguns vídeos informatius de l’escola, consultar una presentació sobre el treball a educació infantil, els serveis i les quotes de l’AFA… i molta més informació sobre el Jacint Verdaguer.

VÍDEOS EXPLICATIUS

Us presentem la nostra escola!

Celebrem les festes de Nadal

L’AFA i el servei de menjador

Les instal·lacions

EDUCACIÓ INFANTIL