THE PLANTS PROJECT 3R and EASTER TIME!!!

GOOD MORNING TO EVERYONE!!!!!!

Aquesta setmana amb els alumnes de 3r hem estat treballant el projecte interdisciplinari de l’escola: “Les nostres plantes”. A la classe d’anglès, hem treballat les parts de les plantes i les seves funcions vitals, a través d’un vídeo informatiu i seguidament hem plasmat tota la informació treballada en un full.

A més a més, hem estat treballant “The Easter” ja que és tracta d’una tradició que celebra gairebé a tot el món, i que especialment als països on la llengua principal és l’anglès, es celebra de diferent maneres. Hem vist un petit documental “The Easter holidays” i hem gaudit de diverses activitats tradicionals que es celebren als països de llengua anglesa. D’aquesta manera, hem conegut i apropat una mica més en la seva cultura.

Ens ho hem passat d’allò més bé!!!

(Clica a la imatge per veure les imatges de les activitats)

HAPPY EASTER HOLIDAYS!!!!!