Activitats extraescolars

Les extraescolars és un dels pilars bàsics de l’AMPA. Amb la voluntat d’omplir el llarg espai del migdia i satisfer la demanda educativa dels nens i nenes que formen l’escola intentem oferir un ampli ventall d’activitats. No obstant això, les places són limitades.

D’altre banda, per poder realitzar les activitats, demanem a les famílies que es facin sòcies de l’AMPA.

Com que les extraescolars són un mitjà d’educació dels infants perquè adquireixin uns coneixements i unes experiències que complementin la seva formació, considerem que quan es pren el comprimís de participar en una activitat, és important que es mantingui durant tot el curs.

CONSULTA LES EXTRAESCOLARS

Totes les activitats extraescolars es faran amb les mesures de prevenció i seguretat del PROCICAT