Acollida

• Servei d’acollida matinal: L’AMPA ofereix un servei matinal d’acollida per tot l’alumnat. L’horari és de dilluns a divendres de 7:30h. a 8:55h.
    Lloc: planta baixa de l’edifici de primària. Cal apuntar-se a la secretaria de l’escola (AMPA).

• Servei d’acollida migdia: L’AMPA ofereix un servei migdia d’acollida per tot l’alumnat. L’horari és de dilluns a divendres de 12:10h. a 13:30h.

• Servei d’acollida de tardes:  L’AMPA ofereix un servei de tardes d’acollida per tot l’alumnat. L’horari és de dilluns a divendres de 16:10h. a 17:30h.

El servei podrà modificar-se en funció de la demanda i de la situació d’emergència sanitària.

Totes les activitats extraescolars es faran amb les mesures de prevenció i seguretat del PROCICAT