Trobada de handbol

El diumenge 13 de maig es va organitzar una trobada des del Club d’handbol Montgrí. Les escoles del municipi i les dels pobles veïns (Bellcaire, Verges i Albons) estaven invitats a l’acte.

Els nostres alumnes (de 5è i 6è) juntament amb el professor d’educació física Marc Nieto van anar-hi encantats i van fer un gran paper. Van gaudir de valent d’un gran dia juntament amb altres nois i noies. Cal felicitar l’organització de la trobada per la gran feina que van realitzar.

Aquesta trobada es troba dins la unitat de l’handbol de 5è on els alumnes aprenen les normes bàsiques d’aquest esport tan arrelat al nostre municipi.