Torroella medieval: projecte de l’alumnat de 6è

L’alumnat de 6è ha treballat el projecte de l’Edat Mitjana i en col·laboració amb el Museu de la Mediterrània han pogut realitzar l’activitat de “Torroella Medieval”. Com a resultat final, han elaborat uns tríptics promocionant la nostra vila donant a conèixer els elements històrics més representatius.

TRÍPTIC 1                               TRÍPTIC 2                                   TRÍPTIC 3                                       TRÍPTIC 4

1. COPISTERIA TWO SISTERS

Molt bona feina noi@s, si necessitem ajudants amb disseny de tríptics ja sabem on venir-vos a buscar !!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *