Recomanacions d’estiu

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar algunes recomanacions de tasques  per  fer durant l’estiu.

Aquest curs 2019-2020 ha estat ple d’obstacles varis: reivindicacions socials, el Glòria, l’emergència sanitària de la COVID-19 amb les conseqüències que ha generat en la situació econòmica i educativa. Segurament, sentir satisfacció pel desenvolupament d’aquest darrer trimestre no seria el més adient. D’un dia per altre, vam haver de canviar, de manera improvitzada, els entorns d’aprenentatge i dinàmiques del que representava per nosaltres l’escola per una altra cosa ben diferent i nova fins a aquell moment, l’escola telemática. Però sí, que podem dir, que ens satisfà la feina feta per tot el claustre que, amb dedicació i treball, hem arribat a tot l’alumnat i famílies del centre.

Per nosaltres, ara comença el moment de planificar i organitzar el proper curs, seguint com sempre les instruccions del Departament d’Educació. Creiem que afrontarem una situació complicada, però treballarem amb positivisme i pensant amb l’oportunitat de creixement que ofereixen aquest tipus de situacions. Ens haurem de reinventar en noves organitzacions d’horaris, espais i agrupaments, per donar resposta als reptes que se’ns plantegen i sense perdre mai de vista el nostre propòsit com a escola: assegurar la qualitat i equitat educativa en tot l’alumnat. Entenem que les decisions que prendrem no seran a gust de tothom però amb la comprensió, col·laboració i implicació de tota la Comunitat Educativa, superarem aquesta emergència educativa.

No volem acabar sense fer referència al nostre alumnat de 6è de Primària. Ens sap molt greu no poder fer el Comiat de Graduació a l’Espai Ter que es mereixen  aquest final de curs, però esperem poder-lo fer de seguida que la situació ho permeti. Els desitgem un bon inici a la nova etapa a secundària.

Moltes gràcies per la vostra atenció i col·laboració. Que passeu un bon estiu al costat de la gent que us estimen i estimeu. Ens retrobem el mes de setembre esperant a la “Nova Normalitat”.

RECOMANACIONS PER A L’ESTIU

EI 3 EI 4 EI 5 1r 2n 3r 4t      5è A.A