BENVINGUT CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Comencem un nou curs escolar, una mica diferents dels anteriors, però igual de màgic i interessant. Continuarem treballant per afavorir que tot l’alumnat aprengui més i millor, sigui quines siguin les seves característiques personals, promovent l’equitat educativa, el millor rendiment en els resultats educatius i la felicitat de tots els infants. I tot això, incloent noves mesures de prevenció i seguretat en el dia a dia, per conviure amb la COVID-19.

Trobareu totes les informacions relacionades amb l’organització i funcionament a l’apartat  “NOVETATS CURS 20-21, PER UNA ESCOLA SEGURA”. Aquí, hi podreu anar consultant totes les novetats i canvis organitzatius, en cada moment del curs, segons les recomanacions del PROCICAT.

Una vegada més us volem agrair la confiança que, dia rere dia, dipositeu en l’escola, i us convidem a que,amb el vostre suport i compromís, tots siguem partícips d’aquest gran repte que tenim a les nostres mans QUE ELS NOSTRES NENS I NENES SIGUIN PERSONES FELICES,  AMB UNA EDUCACIÓ INTEGRAL I DE QUALITAT.

Som un equip.Tots plegats ho aconseguirem. SOM-HI !! 😀

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *