Instal·lacions

La nostra escola la componen dos edificis: l’edifici Carrerada per a Educació Infantil i l’edifici Folch i Torres per a Educació Primària.

Cada curs adaptem els espais a les necessitats concretes que tenim per tal que els alumnes puguin realitzar diferents activitats en entorns amb materials adequats al treball que es realitza en cada moment.

Aquest any, comencem dividint els espais de la següent manera:

EDIFICI CARRERADA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aquest edifici, situat al Passeig de la Carrerada, d’una sola planta està construït amb materials aïllants, i no té cap barrera arquitectònica. Les aules són grans, i totes estan dotades de pissarra digital, biblioteca d’aula, racons de joc, piques, … són molt lluminoses, i tenen sortida directa al pati.

Els espais concrets són:

4 aules per les tutories d’educació infantil: un P3, un P4 i dos P5.

1 aula per realitzar alguns treballs amb els nens de la USEE i nens convidats a compartir.

2 aules de reforç, una més petitona pel treball més individualitzat i una altra més gran.

1 aula de Psicomotricitat.

1 aula d’Educació Especial.

1 hort.

1 sala de mestres i entrevistes.

Menjador.

Cuina.

Lavabos adaptats a les edats dels alumnes.

2 zones d’esbarjo.

EDIFICI FOLCH

portada-folch-escola-folch-i-torres-palau

L’edifici Folch, situat al carrer Folch i Torres, 30, el formen dues plantes. També està construït amb materials aïllants i no té barreres arquitectòniques. Les aules són grans i amb molta llum, en totes hi ha pissarra digital, biblioteca d’aula, …