27 d’octubre: Dia mundial del patrimoni audiovisual

Avui,  per commemorar el patrimoni audiovisual i la recomanació sobre la salvaguarda i la conservació de les imatges en moviment, hem tingut la visita del terrassenc, director i guionista de cinema català, Antoni Verdaguer i Serra.

Amb la seva visita, hem pogut veure la primera pel·lícula de la història, gravacions de la riuada de Terrassa del 1962 i un tros de la pel·lícula “Un monstre em ve a veure” produïda al Parc d’Audiovisuals de Catalunya de la nostra ciutat.

L’Antoni Verdaguer també ens ha informat que, del 24 al 30 d’octubre de 2019, es celebra a Terrassa la setmana del cinema i el dilluns 28, a les 19:30h a la Sala 1 del Cinema Catalunya, hi haurà la projecció del curtmetratge premiat a la 1a edició del “TRS Fem cinema!” dels alumnes de 6è del curs 2018-2019 de la nostra escola!