MUSICA VISCUDA

Aquesta setmana han començat les classes de MÚSICA VISCUDA, l’extraescolar que enguany el Conservatori de Terrassa porta a terme a la nostra escola, gracies a l’Ajuntament de Terrassa. Amb el mestre de l’escola de música que ve cada dimarts, els nens i nenes aprenen a viure la música des de diferents perspectives i, sobretot, d’una manera més intuitiva i vivencial amb diferents materials urbans, instruments musicals o amb el propi cos.

Estem molt contents de gaudir una vegada més de l’experiència que proporciona la música, d’una manera social i col·lectiva, viscuda i atrevida. La música ens porta per camins que ens poden il·lusionar, fer riure, disfrutar, curar, … La música ens fa endinsar-nos en un món ple d’aventures i fer petits tastets artístics del que ens ha vingut donat: la vida.

Esperem que gaudiu i aprofiteu molt d’aquest recurs més que ofereix l’escola!

img-20170110-wa0011

img-20170110-wa0016