Sortida a la Colònia Güell

Ahir els infants de sisè de l’escola van fer una sortida a la Colònia Güell per conèixer les diverses característiques del modernisme.

Després de diversos mesos sense poder fer una sortida, els infants van estar a la zona de la Colònia Güell amb una gimcana dinamitzada pel Camp d’Aprenentatge de Can Santoi i que permetia conèixer com era la història i la vida de la colònia. Vam conèixer l’escola que havia, el mercat, com vivia la societat en aquella època i per quina raó estava d’aquesta manera organitzada.

Finalment, vam visitar la cripta i vam saber com es va dissenyar i com es va construir. Vam aprendre les característiques que Antoni Gaudí va voler aportar al disseny arquitectònic.

Per veure com ens ho vam passar, us deixem algunes imatges!

També podeu veure la notícia al bloc del camp d’aprenentatge.