Com serà la vida a l’institut?

Avui hem ens reunit amb l’Institut Martí Dot a través d’una videoconferència on els joves del centre que havien estat a la nostra escola ens han explicat com és el canvi cap a l’institut.

Els infants de sisè de l’escola tenien molts dubtes i prèviament vam recollir aquestes preguntes perquè ens donessin les respostes a la videotrucada.

Ens ha servit per conèixer una mica millor com seran els propers quatre anys a secundària i per tenir resposta a tots aquells dubtes que puguem tenir.

Gràcies a l’Institut Martí Dot per fer possible aquest tipus de traspàs d’informació que ens ajuda a tots a i totes a saber una mica més com serà el futur dels nostres alumnes a l’etapa de secundària.