LES VIDEOTRUCADES A CICLE SUPERIOR

Cada dijous els i les alumnes de cinquè i cada divendres els de sisè es reuneixen per videotrucada per tal de parlar de les tasques de la setmana i solucionar dubtes que tinguin, així com parlar de com es troben.

Però hem introduït unes videotrucades en petit grup per tal de treballar aspectes més emocionals i trobar-nos per parlar de temes que els vinguin de gust o dels que tinguin por. També aprofitem per fer un seguiment emocional, donat que en aquesta situació de confinament la gestió de les emocions és molt important per trobar-se bé i opinem que des de l’escola ho podem fer.

Us deixem un recull d’imatges de com van ser les trobades de la setmana passada!